گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

ترم تابستانی ۱۳۸۶

با سلام

از دانشجویانی که تمایل به گذراندن ترم تابستانی در تابستان سال جاری را دارند دعوت می شود به گروه مراجعه نمایند.

با تشکر

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارسلان ریاحی یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:34

سلام
من ارسلان ریاحی از دانشجویان دانشگاه آزاد کرج هستم.قرار بود لیست نمرات دانشجویان سماء کرج را روی همین بلاگ اعلام نمایید.ولی من چیزی پیدا نکردم.لطف کنید مرا راهنمائی کنید.
متشکرم

ارسلان ریاحی یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:35

سلام
من ارسلان ریاحی از دانشجویان دانشگاه آزاد کرج هستم.قرار بود لیست نمرات دانشجویان سماء کرج را روی همین بلاگ اعلام نمایید.ولی من چیزی پیدا نکردم.لطف کنید مرا راهنمائی کنید.
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد