گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

اعلام شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد واحد آکسفورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد شرایط پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی را اعلام کرد
دکتر علیرضا عصاره با بیان این مطلب افزود: دارا بودن حداقل نمره 580 در آزمون تافل و 5/6 در آزمون
IELTS
جهت پذیرش دوره ‌های ‌کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی و حداقل نمره 550 در آزمون تافل و 6 در آزمون
IELTS
از شرایط پذیرش در دوره کارشناسی دانشگاه آزاد آکسفورد است
رئیس دانشگاه آزاد واحد آکسفورد اضافه کرد : دانشجویانی که فاقد مدرک لازم زبان انگلیسی هستند پس از تعیین سطح لازم است برای سال اول جهت دوره ‌های ‌مقدماتی ثبت نام کنند
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر زبان انگلیسی درس‌ های ‌عمومی سال اول نیز به زبان انگلیسی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد تدریس می شود. رئیس دانشگاه آزاد آکسفورد تاکید کرد: با توجه به آن که آغاز تحصیلات رسمی در دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری منوط به کسب نصاب لازم زبان انگلیسی خواهد بود گذراندن دوره های زبان الزامی بوده و هزینه دوره زبان انگلیسی
IELTS
دو هزار و 475 پوند برای هر یکسال تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد آکسفورد است
عصاره ادامه داد: دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد آکسفورد نباید منع خروج از کشور داشته باشد. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تا 6 ماه پس از فارغ التحصیلی با ارائه پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی می ‏توانند با استفاده از معافیت تحصیلی جهت ادامه تحصیل پس از اخذ ویزا برای اشتغال به تحصیل از کشور خارج شوند. وی افزود: ویزای دانشجویی با پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود و تسهیلات ایاب و ذهاب دانشجو و استمرار در واحد دانشگاهی برعهده دانشگاه آزاد اسلامی است. همچنین تهیه خوابگاه به عهده دانشگاه بوده اما هزینه آن برعهده دانشجو است
دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و مهارت‌ های ‌کشور انگلستان و شورای گسترش وزارت علوم است و با همکاری دانشگاه ‌های ‌ردینگ شرق لندن و آکسفورد بروکس در ابتدای هر سال تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند./.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام پارسا سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 http://baran3.blogsky.com

سلام آقای تارمست
مدتی هست که با وبلاگ شما به صورت اتفاقی آشنا شده ام.
من دانشجوی تربیت بدنی در یکی از شهرستانهای استان فارس هستم و تونستم از مطالب بسیار مفید و جامعی که شما گردآوری کردیده اید استفاده کنم.
خواستم با تشکر از زحمات شما چند پیشنهاد برای بهتر شدن این وبلاگ علمی ارائه کنم.

1-حجم مطالب بسیا زیاد و نامرتب است .بعضی وقتها هم مطالب ادامه دار با فاصله گذاشته شده اند.

2-فونت و رنگ ها مناسب نیست و هر مطلبی با فونت و رنگی خاصی که چهره زیبای ندارد به کار برده شده است .استاندارد کردن فونتها و رنگ آنها میتواند در علاقه مند کردن بازدید کننده موثر باشد.

3-بیشتر مطالب ارائه شده فاقد منبع و سورس اولیه میباشد.اولین نکته در مورد اعتبار هر مطلب منبع آن میباشد .خصوصا مطالب علمی.

4-رنگ قالب زیاد مناسب مطالب نیست .استفاده از رنگهای شاد تاثیر بیشتری روی بازدید کننده ها میگذارد.

5-فکر نکنم تبلیغات زیادی در مورد راه اندازی وبلاگ شده باشد .با توجه به مطالب بسیار مفید برای تمامی اقشار جامعه لازم است تبلیغات گسترده تری انجام شود.

6-در قسمت لینکها هم میشود از لینکهای مناسب تری استفاده کرد.

7-دسته بندی مطالب بسار محدود است .با توجه به این که مطالب وبلاگ در بیشتر زمینه های تربیت بدنی (حرکات اصلاحی ،تغذیه)که هر کدام به صورت بسیار متنوع مطلب ارائه شده است، میتوان مطالب را جهت استفاده بهتر به زیر شاخهای بیشتری تقسیم کرد.

8-اگر میتوانید قسمتی هم با عنوان معرفی کتاب اضافه کنید.

در آخر ضمن تشکر از شما اینها پیشنهادات من برای کامل کردن این دایرﺓ المعارف علمی ورزشی بود.

بنده آماده هر گونه همکاری با شما در خصوص وبلاگ میباشم.

بهنام پارسا

بهنام جان سلام
از انتقاداتتان بسیار متشکرم.موارد بسیار خوب و حرفه ایی را نام بردید که بنده را در مورد رشته ی تحصیلیتان به شک می اندازد و فکر می کنم رشته ی کامپیوتر و ..... را تحصیل می کنی.
در این بلاگ که وسیله ای برای ارتباط بیشتر با دانشجویان واحد پرند می باشد بیشتر سعی شده اطلاعات عمومی بیشتر بکار گرفته شود و بیشتر منابع از کتب سایت ها و..... است که ار کسی خواست برایش ارسال می نمایم. ما الان رشته تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی نداریم و در آینده ی نه چندان دور با حول و قوت الهی این امر محقق خواهد شد ان شا الله.
لیکن پس از آن ( با گرفتن دانشجو ) مطمئن باشین با یک سایت علمی در خدمت دوستان و همکاران گرامی خواهیم بود که از سایت رسمی دانشگاه لینک شده باشد.
با امید موفقیت برای شما دانشجوی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد