گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

راه‌اندازی سامانه پژوهش در پژوهشگاه علوم ورزشی

سامانه پژوهش در پژوهشگاه علوم ورزشی رونمایی و راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، سامانه پژوهش به منظور مدیریت فرایند بررسی و اجرای طرح‌های پژوهشی، طرح‌های فناوری، دریافت کد اخلاق، بانک اطلاعات و رزومه اعضاء هیات علمی در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی رونمایی و راه‌اندازی شد.

دکتر علی کاشی سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه درباره این سامانه گفت: سامانه پژوهش برای رفع نیازهای پژوهشی در حوزه ورزش کشور راه‌اندازی شده است و با راه‌اندازی این سامانه شاهد کاهش زمان بررسی و اجرا، سیستماتیک شدن و کاهش هزینه‌های فرایندهای پژوهشی در پژوهشگاه علوم ورزشی خواهم بود.

وی افزود: سامانه مذکوراین قابلیت را دارد تا در سطح کلان و به صورت ملی پاسخگوی نیازهای اعضاء هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور باشد.

کاشی تصریح کرد: با تقویت سخت‌افزاری امکانات پژوهشی می‌توانیم دغدغه‌های سازمان‌ها و مؤسسات و حتی اعضاء هیات علمی سراسر کشور را در خصوص بهینه کردن فرایندهای پژوهشی مرتفع و بیش از پیش به رفع نیازهای پژوهشی کشور بپردازیم.

سامانه پژوهش پژوهشگاه تربیت بدنی یک سامانه جامع است که تمامی فرایندهای بررسی، تصویب، اجرا و اطلاع ‌رسانی پروژه‌های تحقیقی در حوزه علوم ورزشی را در سطح کشور مدیریت خواهد کرد.

به گفته کاشی، این سامانه ضمن بررسی طرح‌های پژوهشی و فناوری پژوهشگاه این قابلیت را دارد که پروپوزال‌های کد اخلاق دانشجویان و محققان در سطح کشور را نیز مورد بررسی قرار دهد، کد اخلاق پژوهشگاه علوم ورزشی نیز از این پس تنها از طریق این سامانه ارائه می‌شود.

معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه اظهار کرد: از دیگر قابلیت‌های این سامانه ثبت اطلاعات و رزومه اعضاء هیات علمی پژوهشگاه و سایر همکاران دانشگاه‌های کشور به عنوان بزرگ‌ترین بانک اطلاعات پژوهشگران کشور خواهد بود. کارورزان پژوهشی (دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقه‌مند به پژوهش در حوزه علوم ورزشی) نیز می‌توانند در این سامانه اطلاعات خویش را ثبت و همکار طرح‌های پژوهشی باشند.

وی در پایان گفت: از این به بعد تمام طرح‌های پژوهشی، فناوری و پروپوزال‌های کد اخلاق در این سامانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و مجریان، داوران و ناظران این نوع طرح‌ها می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی زیر با آن آشنا شوید:

http://ris.ssrc.ac.ir

پژوهشگاه علوم ورزشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد