گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

خوش خبر: نسل جدید والیبال در راه است

امیر خوش خبر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی در آستانه اعزام به رقابت های جام بین قاره ای اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تا الان خوب بوده و مشکلی از نظر مصدومیت هم سراغ بازیکنان نیامده است. ما هفته آینده به ژاپن سفر می کنیم تا در یک رقابت سخت با ۵ تیم برتر جهان شرکت کنیم. 


وی درباره علت غیبت ۵ بازیکن تیم نوجوانان و امید در اردوی تیم ملی افزود: این بازیکنان در لیست اولیه ما قرار داشتند؛ اما به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی جهان و خستگی ناشی از این رقابت ها شرایط شرکت در تمرینات پرفشار را نداشتند. امیدوارم از سال های آینده این سرمایه های جوان بتوانند به تیم ملی بزرگسالان هم کمک کنند.


سرپرست تیم ملی والیبال درباره قهرمانی نوجوانان در جهان تصریح کرد: اتفاق بزرگی در رده نوجوانان رخ داد. این قهرمانی نشان داد که نسل خوبی برای آینده والیبال برخلاف گفته برخی آماده شده است. این قهرمانی بزرگ نقطه عطفی در کارنامه والیبال بود که نشان از شروع یک نسل طلایی جدید است. 


خوش خبر با اشاره به پیام تبریک ولاسکو گفت: ولاسکو به من ایمیلی را ارسال کرده بود و قهرمانی نوجوانان را به ما تبریک گفت. او از این موضوع خوشحال بود و به من اعلام کرد پیام تبریکش را به گوش وکیلی سرمربی تیم هم برسانم. 


وی در پایان درباره کار سخت ایران در جام بین قاره ای بیان داشت: بار اولمان نیست در این مسابقات شرکت می کنیم. می دانیم کار خیلی سختی برابر تیم های بزرگ جهان مثل ایتالیا، آمریکا، برزیل و فرانسه داریم. البته ژاپن هم در سال های اخیر پیشرفت خوبی کرده و برای المپیک ۲۰۲۰ سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده است. نمی شود آنها را هم حریف آسانی دانست. ما در دوره قبلی پنجم شدیم و این بار به دنبال جایگاه بهتری هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد