X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری

افراد سالمندی که پیاده روی سریع انجام می‌دهند می‌توانند با این فعالیت چند سال به طول عمر خود ‌اضافه کنند.

محققان بیمارستان زنان در بوستون در بررسی‌های جدید خود دریافتند که پیاده روی سریع می‌تواند تا چهار سال طول عمر افراد سالمند را افزایش دهد.

مدیر این تحقیقات می‌گوید: نداشتن فعالیت فیزیکی باعث افزایش احتمال مرگ زود هنگام می‌شود. افراد بزرگسال باید حداقل 150 ‌دقیقه ورزش با شدت متوسط یا 75 ‌دقیقه ورزش با شدت زیاد در طول هفته‌ داشته باشند. بهتر است فعالیت‌های هوازی که افراد سالمند انجام می‌دهند با ورزش قدرتی نیز همراه باشد. ورزش‌های قدرتی را باید دو بار در هفته‌ انجام داد.

زنانی که پیاده روی سریع انجام می‌دهند 60 تا 70 درصد طول عمر بیشتری نسبت به دیگران خواهند داشت

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد