گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

استخدام تمام وقت اساتید بازنشسته دانشگاههای دولتی در واحد تهران

استخدام تمام وقت اساتید بازنشسته دانشگاههای دولتی در واحد تهران شمال   

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال از استخدام اساتید بازنشسته دانشگاههای دولتی به صورت تمام وقت در این دانشگاه خبر داد و گفت: در واحد تهران شمال برای اصلاح هرم هیئت علمی گامهای اساسی برداشته شده است. دکتر علی مرادخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به تاکید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به گسترش تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاه آزاد کارهای تحلیلی و آماری دقیق درخصوص اعضای هیئت علمی واحد تهران شمال و تصحیح هرم آن انجام شده است.
این مقام مسئول در واحد تهران شمال اضافه کرد: کارگزینی هیئت علمی واحد تهران شمال و کمیته منتخب هرم هیئت علمی واحد پس از بررسی های لازم تمهیدات ارتقا» و تبدیل وضعیت اساتید را بطور جدی پیگیری کرد که در این خصوص در سال گذشته حدود 17 عضو هیئت علمی به مرتبه استادیاری و 3 نفر به مرتبه دانشیاری و یک نفر هم به مرتبه استادی ارتقا» یافتند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در حال حاضر نیز 5 پرونده عضو هیئت علمی واحد تهران شمال در حال بررسی است.
رئیس دانشگاه آزاد تهران شمال ادامه داد: در این میان بر اساس سیاست واحد در اصلاح هرم هیئت علمی کلیه استادان بازنشسته دانشگاههای دولتی با مرتبه استادی که قبلا به صورت مدعو و یا به صورت نیمه وقت به نحوی با واحد همکاری داشته اند به صورت تمام وقت به استخدام واحد درآمده اند.
مرادخانی اظهار داشت: در بعضی رشته ها نیز مانند صنایع و کامپیوتر با بورسیه دانشجویان دکتری واجد شرایط اقدام به تامین اعضای هیئت علمی این رشته ها کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد