گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - ۸۲

ISN - حسین کعبى هافبک تیم سایپا گفت: با حضور در تیم سایپا تلاش کردم به دور از مسائل حاشیه اى فقط به فکر پیشرفت و حضور مجدد در تیم هاى اروپایى باشم اما متاسفانه برخى افراد درصد حاشیه سازى براى من هستند. وى همچنین گفت: برخى افراد که دیگر فوتبالشان تمام شده است و نمى توانند ببینند من در حال بازى کردن هستم. البته من هم تلاش مى کنم برخلاف میل آنها با انگیزه فراوان در تمرینات شرکت کنم تا با ارائه بازى هاى قابل قبول مجددا بازى در جام جهانى را تجربه کنم. افتخارى که تجربه آن کار هر بازیکنى نیست. وى ادامه داد: رسیدن به پیراهن تیم ملى به هیچ وجه آسان نیست، من با این همه سابقه همیشه و در همه حال تلاش مى کنم تا در بازى هاى باشگاهى عملکردى قابل قبول داشته باشم تا مربیان تیم ملى نیز نتوانند به راحتى از کنار نام من بگذرند. کعبى افزود: در حال حاضر در تیم سایپا شرایط بسیار خوبى دارم. البته متاسفانه تیم در چند هفته گذشته نتوانسته نتایج قابل قبولى بگیرد اما با توجه به پتانسیل بالا و بازیکنان مطرح تیم ما در آینده نتایج به مراتب بهترى را کسب خواهد کرد. در این مدت کادر مدیریتى و مربیان به خوبى حمایت هاى لازم را از تیم انجام داده اند. آقاى دایى نیز همواره در کنار ما بوده است. وى در مورد جدایى لیتبارسکى از سایپا گفت: این مربى از شرایط کشورمان و تیم سایپا آگاهى نداشت و نمى توانست در ایران موفق عمل کند اما رضا فروزانى هر چه باشد یک ایرانى است و حداقل به خوبى با بازیکنان ارتباط برقرار مى کند. به نظرم تیم سایپا با فروزانى در آینده به مراتب بهتر ظاهر خواهد شد. هافبک ملى پوش تیم سایپا با اشاره به دیدار دوستانه با قطر عنوان داشت: این دیدار پیش از مسابقه حساس مقابل امارات مى تواند شبیه سازى خیلى خوبى باشد. در این بین بازیکنان به دلیل اینکه فرصت اندکى براى تمرین کنار یکدیگر را داشته اند مى توانند به هماهنگى خوبى برسند.وى ادامه داد: ما تاکنون در مسابقات جام جهانى مقدماتى نتایج نسبتاً خوبى را کسب کرده ایم و اگر بتوانیم امارات را هم در خانه اش شکست دهیم صدرنشین گروه مى شویم. البته نتایج سایر مسابقات نیز براى ما بسیار مهم است. هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که تمایل چندانى براى اظهار نظر در خصوص شرایط فعلى این تیم نداشت گفت: من دیگر بازیکن پرسپولیس نیستم و تلاش مى کنم مهره مثمرثمرى براى سایپا باشم. البته روزى به تیم پرسپولیس باز خواهم گشت تا پاسخ محبت هاى هواداران این تیم را در طول مدت زمان حضورم در این تیم بدهم. البته در این ارتباط حرفهایى از قولم در مورد قطبى نوشته مى شود که به هیچ وجه صحت ندارد. چرا که من با این مربى هیچ کارى ندارم. وى ادامه داد: تیم پرسپولیس بازیکنان و امکانات خوبى دارد. اما متاسفانه برخى عوامل باعث عدم نتیجه گیرى این تیم شده است. امیدوارم مدیران باشگاه هرچه سریعتر مشکلات را برطرف کنند تا مجددا تیم پرسپولیس به روزهاى اوج خود بازگردد. سه شنبه 14 آبان 1387

ISN - فرهاد مجیدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هیج مشکلی با نیمکت نشینی ندارم و به عنوان کاپیتان استقلال فقط به موفقیت تیم فکر می کنم. تلاش می کنم تا با جدیت در تمرینات، بتوانم خودم را به مربیان و ترکیب اصلی تیم تحمیل کنم. سه شنبه 14 آبان 1387

ISN - «محمد آخوندى» عضو فعال هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص برخى مشکلات و حاشیه هاى به وجود آمده طى روزهاى اخیر در مصاحبه اى با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: وضعیت پرسپولیس ایده آل بوده و هیأت مدیره سعى مى کند تا بهترین شرایط را براى مدیر عامل، کادر فنى و بازیکنان بوجود آورد. آخوندى در مورد مشکلات فنى تیم نیز اظهار داشت: مسائل فنى تیم بر عهده سرمربى است اما امیدوارم این تیم با رفع نقاط ضعف و بازیهاى خوب و نتایج مطلوب بتواند در جایگاه واقعى خود قرار گیرد اما افرادى هستند که علاقه اى به موفقیت پرسپولیس ندارند و مى خواهند تحت هر شرایطى اوضاع را به گونه اى دیگر جلوه دهند و جلوى پیشرفت این تیم را بگیرند. عضو هیأت مدیره پرسپولیس ادامه داد: این افراد از رقباى سرخپوشان بوده و پیش از این نیز به دلایل مختلف سعى مى کردند تا اذهان عمومى را نسبت به عملکرد تیم و باشگاه منفى جلوه دهند. عده اى نیز شاید ناآگاهانه در برخى رسانه ها این اخبار و شایعات را درج مى کنند که ما در اینجا به آنها تذکر داده و اعلام مى داریم که اگر این اخبار و شایعات تشدید شود از طریق مراجع قانونى با آنها برخورد خواهیم کرد.وى افزود: هیأت مدیره پرسپولیس با هماهنگى هاى لازم با مدیر عامل باشگاه و سازمان تربیت بدنى بهترین تصمیمات و راهکارها را در راه رسیدن این تیم به قله هاى موفقیت در آسیا بکار بسته و هیچ مشکلى در این بین احساس نمى شود و ما نیز از هواداران پر شور پرسپولیس تقاضا داریم به هیچ یک از این حاشیه ها توجه نکنند و اخبار صحیح را تنها از طریق سایت رسمى باشگاه پرسپولیس دنبال کنند. آخوندى در پایان گفت: اعضاى هیأت مدیره، مدیر عامل، کادر فنى و بازیکنان تیم پرسپولیس نهایت سعى و تلاش خود را بکار بسته اند تا بتوانند رضایت هواداران این تیم را جلب کنند و امیدواریم با دعاى خیر آنها این تیم بهترین نتایج را کسب کرده و در بهترین شکل ممکن براى رقابتهاى جام باشگاههاى آسیا آماده شود. سه شنبه 14 آبان 1387

ISN - ناصر حجازى سرمربى سابق استقلال گفت: مذاکراتى را با مسئولان ابومسلم انجام داده ایم و به نتایج خوبى دست یافتیم که فردا قرارداد خود را با این تیم به امضا مى رسانم. وى همچنین خاطر نشان ساخت: روز یکشنبه با مسئولان باشگاه ابومسلم مذاکراتى را انجام دادم و قرار شد، قرارداد نهایى خود را روز چهارشنبه (فردا) با بازدید از امکانات این تیم در مشهد در هیأت فوتبال استان منعقد کنم. وى افزود: احساس مى کنم ابومسلم امکانات یک باشگاه حرفه اى را دارد و مى توانم به اهداف خود در این تیم دست پیدا کنم. سرمربى سابق استقلال با اشاره به مذاکراتش با مدیران ابومسلم گفت: تمامى خواسته هاى خود را به مدیران این تیم گفتم و آنها نیز با خواسته هاى من موافقت کردند. حجازى تصریح کرد: امیدوارم بتوانم با حضور در ابومسلم این تیم را از بحران خارج کنم و به روزهاى اوج خود بازگردانم. سرمربى اسبق استقلال در خصوص وضعیت کنونى آبى پوشان حاضر به گفتگو نشد و اظهار کرد: در این شرایط صلاح نمى دانم در خصوص تیم سابق خود صحبت کنم زیرا دوست دارم تیم محبوبم بدون حاشیه به موفقیت هاى خود در این فصل ادامه دهد. سه شنبه 14 آبان 1387

ISN - در تازه ترین رده بندى باشگاه هاى فوتبال جهان که توسط فدراسیون بین المللى تاریخ و آمار فوتبال اعلام شده است، باشگاه سپاهان ایران نسبت به ماه قبل و آخرین رده بندى اعلام شده ۴۳ پله سقوط کرد. بر همین اساس باشگاه سپاهان که ماه گذشته در رتبه ۱۳۲ جهان ایستاده بود اکنون در رده ۱۷۵ جهان قرار گرفته است. تیم سایپا دیگر نماینده کشورمان در این فهرست نیز بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در رده ۲۴۸ جهان جاى دارد. سه شنبه 14 آبان 1387

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد