گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - ۸۴

ISN - کریم باقرى، کاپیتان تیم ملى فوتبال ایران طى اظهارنظرى گفت: تمام بازیکنان تیم ملى براى سربلندى ایران دور هم جمع شده اند و هیچ حرف و حدیثى درباره شماره پیراهن ها و یا مسایلى از این قبیل در تیم ملى وجود ندارد. وى در مورد وضعیتش در تیم ملى گفت: خوشحالم که مصدومیتم کاملا برطرف شد و من به طور جدى در تمرینات گروهى شرکت مى کنم و مشکلى از این بابت ندارم. وى درباره صحبت هایى که در مورد پوشیدن پیراهن شماره ۶ تیم ملى توسط او یا نکونام مطرح است، گفت: این مسایل به هیچ وجه در تیم ملى نیست و ما هیچ مشکلى درباره پیراهن تیم ملى و یا در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانى نداریم. اینها تماما بیرون تیم است که مطرح مى شود. مسلما اگر تا چند روز دیگر صبر کنید، مشخص مى شود چه شماره هایى به چه بازیکنانى تعلق مى گیرد. معتقدم تمامى بچه ها براى موفقیت و سربلندى تیم ملى کشورشان دور هم جمع شده اند و به هیچ وجه مسایلى از این قبیل مهم نیست و وجود ندارد. وى درباره بازى تیم ملى مقابل امارات نیز تصریح کرد: با انگیزه و نشاطى که در تمرینات وجود دارد و همچنین اضافه شدن بازیکنان لژیونر به تیم ما قدرت مضاعفى پیدا مى کنیم. شما در تمرینات مى بینید که بازیکنان چقدر با جدیت و انگیزه بالا کار مى کنند. امارات شاید حریف سختى باشد اما مقابل این بازیکنان و این تیم راهى جز شکست ندارد. شنبه 25 آبان 1387

ISN - براساس آخرین نامه سوزوکى، نماینده کنفدارسیون فوتبال آسیا به سازمان لیگ، ایران جزو ۴ کشورى بوده که مدارکش براى حضور در لیگ قهرمانان آسیا کامل شده است. آخرین نامه سوزوکى، نماینده AFC، در خصوص کلیه اقدامات کنفدراسیون آسیا در مسیر کامل مصوبات لیگ قهرمانان آسیا به دست سازمان لیگ رسیده که براساس آن از بین ۱۴ کشور مدعى براى کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا، تنها ۴ کشور مدارک کامل خود را ارائه داده اند.ژاپن، ایران، چین و استرالیا، ۴ کشورى هستند که مدارک خود را تکمیل کرده اند. شنبه 25 آبان 1387

ISN - اسماعیل راشد، مدیر تیم ملى امارات درباره دیدار تیم امارات مقابل ایران از امید زیاد به پیروزى در این دیدار سخن گفت. وى با اشاره به این که دیدار با ایران تنها نقطه امید اماراتى ها به موفقیت و ماندن به عنوان یک حریف در بازیهاى مقدماتى جام جهانى است، افزود: ما سعى کرده ایم با جلسات متعدد فنى و با استفاده از تجربیات کارشناسان و همچنین با علم به توانایى هاى «دومینیک» آرزوى حال حاضرمان در مورد پیروزى بر تیم ایران تحقق پیدا کند. چون پیروزى بر ایران براى ما شده آرزو! اسماعیل راشد درادامه حضور بازیکنان با تجربه و برگزیده شدن بازیکنان آماده اماراتى را نقطه قوتى براى این تیم دانست. وى خاطرنشان ساخت: مربى تیم ما پس از بازگشت از قطر و دیدن بازى تیمهاى ایران و قطر معتقد است که تیم ملى ایران داراى بازیکنانى است که بسیار جنگنده و پیروزى طلب هستند و تیمى بسیار قدرتمند و قابل احترام را دارند اما این ذره اى خلل در راه موفقیت ما در این بازى ایجاد نخواهد کرد و مطمئنا باتوجه به بازى خانگى ما و در حضور تماشاگران خودى بسیار به شکست ایران خوشبین هستیم. شنبه 25 آبان 1387

ISN - افشین قطبى سرمربى پرسپولیس طى اظهارنظرى گفت: نیکبخت جزو بازیکنان ممتاز تیم من است و امیدوارم به خاطر مشکلش در تیم ملى با هیچ محرومیتى مواجه نشود. وى همچنین اظهار داشت: نیکبخت یکى از بهترین بازیکنان من در حال حاضر است و امیدوارم با توجه به اتفاقات پیش آمده در مورد غیبتش در سفر تیم ملى به قطر، محرومیتى او را تهدید نکند، چون براى من سخت و باورنکردنى است. او ادامه داد: هیچ مربى در هیچ کجاى دنیا دوست ندارد یکى از بهترین بازیکنان خود را در این شرایط حساس از دست دهد. امیدوارم مسئولان فدراسیون در این زمینه بزرگوارى خود را نشان دهند و او بتواند کماکان در خدمت باشگاه و تیم ملى باشد. سرمربى پرسپولیس در مورد حضور کاپیتان این تیم در اردوى تیم ملى تصریح کرد: خوشحالم که کریم باقرى دوباره به تیم ملى بازگشته و مطمئن هستم او براى دایى مهره اى موثر و قابل اعتماد خواهد بود.وى در خصوص رحمان رضایى گفت: باید به رضایى وقت دهیم تا در تمرینات بتواند خود را نشان دهد و مانند دوران حضورش در لیگ ایتالیا بازیکنى مفید و موثر باشد. مطمئن هستم مى تواند به پرسپولیس کمک کند.قطبى همچنین در خصوص حضور دوست هلندى خود در تمرینات پرسپولیس گفت: این مفسر بزرگ هلندى یکى از بهترین برنامه هاى تلویزیونى ورزشى را در کشور خود اجرا مى کند و براى آشنایى و دیدار با من و فوتبال ایران به تهران آمده است. سعى مى کنم از تجربیات وى استفاده کنم. وى یک هفته میهمان من است. شنبه 25 آبان 1387

ISN - على پروین، پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملى کشورمان و دیدار با امارات اظهار داشت: شرایط کنونى تیم ملى خوب است. دایى بازیکنان خوبى را به اردو فرار خوانده و نفرات دعوت شده جزو بهترین ها هستند. شک ندارم با این شرایط خیلى راحت به جام جهانى صعود مى کنیم. در حال حاضر هیچ حریفى در آسیا نمى تواند براى ما مشکل ساز باشد.وى ادامه داد: بازى با امارات بازى سختى نیست. برخلاف اظهارات خیلى از کارشناسان که مى گویند امارات مى تواند ما را متوقف کند، چنین نظرى ندارم. ما همیشه امارات را برده ایم و این بار هم به راحتى آنها را شکست مى دهیم.پروین در پاسخ به این سؤال که آیا شما با باشگاه سایپا همکارى مى کنید گفت: من هیچ همکارى با این باشگاه ندارم. اگر بازى هاى سایپا را دنبال مى کنم فقط به خاطر محمد است. من به خاطر پسرم سایپا را دوست دارم و همین موضوع باعث شده تا اکثر بازى هاى سایپا را از نزدیک ببینم.سرمربى اسبق پرسپولیس تصریح کرد: تیم من پرسپولیس است و هرگز عشق به این تیم از قلب من بیرون نمى رود. آرزوى من موفقیت پرسپولیس است و از اینکه این تیم در حال حاضر شرایط خوبى ندارد ناراحت هستم. وى افزود: عامل ناکامى هاى پرسپولیس بدشانسى است. بازیکنان خوبى در این تیم هستند و قطعاً در آینده بهتر خواهند شد. اعتقاد دارم با پیروزى بازیکنان خودشان را پیدا مى کنند و بازى همیشگى خود را انجام مى دهند. فقط یک درخواست از بازیکنان پرسپولیس دارم و آن هم این است که کارى نکنند تا هواداران از این تیم دل بکنند چون فوتبال بدون آنها هیچ معنایى ندارد. شنبه 25 آبان 1387

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد