گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

نبرد با تیم همیشه بازنده

تیم ملی فوتبال ایران امشب در دومین مرحله رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقایی جنوبی به مصاف تیم همیشه بازنده امارات می رود.   
 دو تیم امشب با شرایط کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر در شهر دوبی برابر هم صف آرایی خواهند کرد.تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به کره جنوبی در رده دوم گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا قرار دارد اما تیم امارات با کسب سه شکست متوالی در قعر این گروه ایستاده است. این دیدار برای اماراتی ها حکم مرگ و زندگی را دارد چرا که تساوی و یا شکست مقابل ایران،  این تیم را از گردونه رقابتها خارج خواهد کرد.برونو متسو  سرمربی فرانسوی، ماه گذشته میلادی به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال امارات عربی متحده در مرحله مقدماتی جام جهانی از هدایت این تیم برکنار و هموطنش (دومینیک پاتنی) جانشین وی شد تا این مربی با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه برابر تیم ایران قرار گیرد.
تاکنون دو تیم ملی فوتبال ایران و امارات عربی متحده، هفت بار برابر هم قرار گرفته اند که حاصل آن، پنج پیروزی و دو تساوی برای ایران بوده است.
سه دیدار دو تیم در سالهای 63، 67 و 71 در چارچوب مسابقه های جام ملتهای آسیا، دو دیدار رفت و برگشت در خرداد ماه امسال در مرحله مقدماتی جام جهانی و دو بازی نیز در سالهای 85 و 86 به صورت دوستانه برگزار شده است. تیم ایران در این هفت دیدار، هشت بار دروازه حریف را باز کرده اما هیچ گلی را از اماراتی ها دریافت نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد