گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

تاریخ ثبت نام وجزئیات برگزاری آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از...

تاریخ ثبت نام وجزئیات برگزاری آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس اعلام شد 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز ثبت نام متقاضیان ورود به دوره پزشکی از مقطع لیسانس در آذرماه خبر داد.
دکتر کشاورز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس آذر ماه انجام می شود، اظهار کرد: آزمون کتبی پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس اسفند ماه برگزار می شود و مصاحبه علمی نیز اواخر فروردین 88 انجام می شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان ورود به دوره پزشکی از مقطع لیسانس در سال گذشته از سه شاخص معدل دیپلم و لیسانس، رشته های مجاز به شرکت در آزمون و میزان سن اعتراض داشتند، اظهار کرد: برای شرکت در آزمون امسال همانند سال گذشته میزان معدل کل دیپلم بالاتر از 18 و معدل مقطع کارشناسی بالاتر از 16 لحاظ می شود.
وی افزود: بر اساس خواسته های داوطلبان در خصوص افزایش رشته های مجاز برای شرکت در آزمون این دوره ها و طبق بررسی انجام شده افراد دارای مدرک لیسانس رشته های زیست شناسی با کلیه گرایش ها، شیمی با کلیه گرایش ها، رشته زیست شناسی مولکولی با گرایش های ژنتیک، میکروبیولوژی، علوم سلولی مولکولی، بیوشیمی، بیوفیزیک، زیست فناوری و سیتوتکنولوژی می توانند برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس شرکت کنند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه سقف سنی آقایان برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس افزایش یافته است، تصریح کرد: از آنجا که بر اساس شرط سنی 25 سال، آقایان با توجه به گذراندن دوره سربازی پس از فارغ التحصیلی نمی توانستند در این دوره شرکت کنند، با در نظر گرفتن طول دوره سربازی شرط سنی برای آنها حداکثر 27 سال در نظر گرفته شده است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خاتمه گفت: سعی می شود دوره آموزشی دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس همانند دوره گذشته از تیرماه آغاز شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد