گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

دایى: کار کردن در تیم ملى ایران بسیار سخت است

 تهران IranSport.Net - «على دایى» در کنفرانس خبرى بعد از بازى مقابل امارات در خصوص تعویض کردن مهدى مهدوى کیا و وحید هاشمیان گفت: در وهله نخست قصدم این بود که از تمام سرمایه هایم استفاده کنم و ثانیاً نمى دانم چرا هر وقت بازیکنانم را تعویض مى کنم مى پرسید چرا تعویض کردى و وقتى تعویض نمى کنم ایراد مى گیرید که چرا فلان بازیکن را بیرون نکشیدم.وى در مورد درگیریش با پلیس امارات نیز گفت: مجبور شدم به خاطر بازیکنم با پلیس درگیر شوم زیرا این شخص به حسین کعبى توهین کرد و نمى توانستم در این مورد سکوت کنم.دایى افزود: ما تا به حال به اهدافمان رسیدیم یعنى بازى هاى خارج از خانه را نباختیم و در خانه امتیاز کامل را گرفتیم. هرچند معتقدم در نیمه اول بازى با امارات بسیار ضعیف و بد بازى کردیم اما در نیمه دوم راه افتادیم و کار خودمان را انجام دادیم. متأسفانه ما در نتیجه گیرى ضعیف هستیم چرا که امکانات کافى در اختیار مان نیست. کار کردن در تیم ملى ایران بسیار سخت است. از یک سو باید با رقباى خود بجنگیم و از طرف دیگر از خودى ها ضربه مى خوریم. همین امروز (دیروز) که روز بازى مان با امارات بود یکى از رسانه هاى کشور دست به تخریب بازیکن تیم ملى زد. نمى دانم برخى به دنبال چه هستند و چرا با تیم ملى چنین مى کنند اما من به عنوان سرمربى باید بگویم پشت سر تمام بازیکنانم مى ایستم و نمى گذارم کسى آنها را از لحاظ شخصیتى تضعیف نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد