گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

تسهیلات جدید رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان و اساتید

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

-ارتقای سطح کمی و کیفی امور رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی -تسهیلات جدید رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان و اساتید

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای سطح کمی و کیفی و توسعه و تقویت امور رفاهی به منظور تکریم کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
دکترسید علی نقیب زاده با اعلام این خبر افزود: با حمایت های دکتر جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارائه خدمات رفاهی و ارج نهادن به خدمات صادقانه پرسنل، قراردادهایی با مجموعه های تفریحی در عباس آباد مازندران، مجتمع زیارتی، فرهنگی مشهد مقدس و مجتمع زیارتی جمکران منعقد شده و تمامی واحدهای دانشگاهی برای اسکان نوروزی و تابستانی پرسنل مجهز شده اند.
وی، تهیه سفر کارت برای کلیه پرسنل دانشگاه و استفاده از استخر و رستوران هتل مارلیک با تخفیف 50 درصدی را از دیگر موارد دانست.
نقیب زاده خاطرنشان کرد: قرارداد با مجموعه های استخر برای استفاده پرسنل و خانواده آنان در کلیه مناطق تهران، قرارداد با واحد دندانپزشکی برای ارائه خدمات درمانی، استفاده پرسنل از مراکز درمانی واحد تهران پزشکی و رایزنی با وزارت مسکن و شهرسازی برای اعطای زمین مناسب به منظور احداث مسکن کارکنان از دیگر برنامه های رفاهی معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ارتقای سطح رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی است.
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی به اعطای وام به کارکنان دانشگاه شامل وام مسکن اعم از خرید، رهن و تعمیرات و همچنین وام های ضروری و وام صندوق پس انداز اشاره کرد و گفت: معاونان، مدیران و اعضای هیات علمی نیز مشمول استفاده از واحد خرید اتومبیل می شوند.
وی خاطرنشان کرد: طبق دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از سال 81، صندوق بیمه مازاد درمان پرسنل و اعضای هیات علمی تشکیل شده و هم اکنون دارای بیش از 65 هزار عضو است که این صندوق، هزینه های بیمارستانی و پارا کلینیکی پرسنل و خانواده های شان را طبق بخشنامه جدید با حق بیمه 10 هزار ریال در ماه تا سقف 25 میلیون ریال پوشش می دهد.
نقیب زاده تصریح کرد: تمامی پرسنل و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با پرداخت مبلغ ماهیانه پنج هزار ریال تا سقف تعهد 50 میلیون ریال تحت پوشش بیمه عمر قرار می گیرند که این مبلغ به افرادی که از سوی شخص در زمان حیات تعیین شده، پرداخت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد