گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - ۹۲

ISN - ناصر حجازى، مدیر فنى پیشین تیم ابومسلم خراسان اظهار داشت: مسئولین ابومسلم تلاش هاى زیادى را انجام دادند تا مشکلات مالى تیم حل شود اما متأسفانه هنوز این مشکلات مرتفع نگردیده است و با این حساب با ابومسلم به قطع همکارى رسیدیم و دیگر هیچ سمتى در این باشگاه ندارم. وى ادامه داد: بنى اسد قول هایى داده بود که متأسفانه این قول ها شکل عملى به خود نگرفت و من دیگر نمى توانم کمکى به آنها بکنم. دوشنبه 25 آذر 1387

ISN - داریوش مصطفوى مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ خطرى پرسپولیس را درباره مسائل مربوط به الونگ تهدید نمى کند. وى همچنین اظهار داشت: باشگاه ما در جریان نامه هایى که گفته مى شود از قول ما نوشته شده،نیست. در صورتى که مراجع بین المللى این موارد را اعلام کنند ما جواب آن را سریع خواهیم داد تا مشکلى در این شرایط حساس براى ما به وجود نیاید. اینکه گفته مى شود شکایت الونگ ازپرسپولیس براى ما دردسرساز مى شود،پذیرفتنى نیست. دوشنبه 25 آذر 1387

ISN - حسین هدایتى مالک باشگاه استیل آذین و رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من در برهه کنونى نه فرصت کافى براى مدیرعاملى پرسپولیس دارم و نه اینکه تصمیمى براى تغییر مدیرعامل باشگاه وجود دارد که من بخواهم مسئولیت قبول کنم. چون مصطفوى به خوبى کارش را انجام مى دهد و ما هم به عنوان اعضاى هیأت مدیره از او حمایت مى کنیم. نمى دانم چرا اینقدر سر و صدا در این خصوص در محافل ورزشى به گوش مى رسد و هر روز در روزنامه ها و خبرگزارى ها مى نویسند مصطفوى از پرسپولیس رفت و یا به زودى برکنار مى شود. او قرار نیست برود مطمئناً اگر هم قرار باشد روزى مصطفوى از پرسپولیس برود بالاخره یک گزینه که لیاقت و کفایت داشته باشد جایش مى آید. من در گذشته اعلام کرده ام اگر سهام باشگاه پرسپولیس به من واگذار شود ۲۰ میلیارد تومان هم براى این باشگاه هزینه مى کنم. این براى زمانى بود که بحث واگذارى سهام باشگاه مطرح بود حالا با منتفى شدن واگذارى سهام، این مسأله هم به خودى خود منتفى است. اى کاش کور بودم و خیلى از مسائل را در ورزش فوتبال نمى دیدم. واقعاً خسته شدم از اینکه مى بینم مردم عزیز ما اینقدر شور و هیجان نسبت به ورزش و ورزشکاران و پهلوانانشان دارند اما متأسفانه از طرف مدیران ورزشى کشور توجه ویژه اى به آنها نمى شود. در حالى که باید همه مدیران، خبرنگاران و اهالى ورزش دست به دست هم بدهند و با یک دلى براى رشد و شکوفایى فوتبال کمک کنند. درحال حاضر وضعیت ابومسلم، پیام، ملوان و استقلال اهواز را ببینید. این چه تیمدارى و باشگاه دارى است که همه گرفتار آن هستند. آیا یکى پیدا شده به آنها بگوید بیایید در تهران یک جلسه برگزار کنیم تا بررسى کنیم مشکلات شما چیست؟ چه قدمى براى حل این مشکلات برداشته شده است؟ یکى مثل من آمده از جیب خودش براى بزرگ ترین و پرطرفدارترین تیم کشور خرج مى کند اما همواره از من انتقاد مى کنند و در روزنامه ها علیه من مطالبى مى نویسند. فقط مى توانم بگویم پناه مى برم به خدا و از شما مى خواهم برایم دعا کنید که با آبرو از فوتبال این کشور خارج شوم. در حالى که باید همه مدیران ورزش کشور امثال ما را حمایت کنند تا ما الگو شویم که دیگران هم که شرایطى مثل ما دارند جرات کنند براى کمک به اعتلاى ورزش در عرصه حضور پیدا کنند اما هر روز به نوعى برایمان اشکال تراشى مى کنند. در این مدتى که من در ورزش فعالیت کرده ام جز سوق دادن مردم به سمت ورزش چه سودى گیر بخش خصوصى و من آمده است. واقعاً سرمایه گذارى در ورزش على الخصوص در فوتبال براى خود من چه سودى داشته است؟ جز اینکه عذاب بکشم، آسایشم سلب شود و به حرفم هم گوش داده نشود؟ پس واقعاً حضور من در ورزش چه معنایى دارد؟ اگر این حضور پرمعنا و پربار باشد دیگران هم تشویق مى شوند تا براى سرمایه گذارى در ورزش حضور پررنگى پیدا کنند. به طور مثال مگر در شهر بزرگى مانند مشهد یک تاجر و یا یک کارخانه دار وجود ندارد تا به تیم هاى ابومسلم و پیام کمک کند؟ مطمئناً وجود دارد اما باید برنامه ریزى ها به گونه اى باشد که افراد با میل و اشتیاق فراوان در عرصه ورزش حاضر شوند و سرمایه گذارى کنند. در این بین مدیران باید با برگزارى جلسات و سمینارهاى مختلف از بازارى ها، تاجرین، اقتصاددانان و کارخانه دارها دعوت کنند و به آنها اعلام کنند شما همگى صاحب یک تیم شوید. در عین حال امتیازاتى براى آنها در نظر گرفته شود تا آنها تشویق شوند. دوشنبه 25 آذر 1387

ISN - محمود فکرى مربى تیم استقلال درباره روند رو به رشد این تیم گفت: اکنون که به صدر جدول رسیده ایم باید با جدیت بیشتر از قبل براى حفظ آن تلاش کنیم. وى همچنین خاطرنشان کرد: براى رسیدن به صدر جدول تلاش بسیار زیادى انجام دادیم و نباید به سادگى آن را از دست بدهیم.وى ادامه داد: براى ادامه این روند باید با جدیت بیشترى به کار خود ادامه دهیم و بازیکنان تیم نیز باید از تعطیلات نهایت استفاده را انجام داده و در تمرینات با انسجام بیشترى عمل کنند تا بتوانیم در مسابقات با صلابت لازم به میدان برویم.وى درباره بازى با داماش عنوان کرد: در بازى با داماش دچار افت و خیزهاى زیادى شدیم اما در نهایت توانستیم پیروز میدان باشیم و از برترى خود در زمین آزادى استفاده کردیم و ۳ امتیاز این بازى را نیز از آن خود ساختیم. دوشنبه 25 آذر 1387

ISN - على پروین سرمربى پیشین پرسپولیس و تیم ملى در حاشیه پنجمین جشنواره فیلم تصویر هنرمند در پاسخ به سؤال خبرنگاران ، از مایلى کهن به عنوان دوست صمیمى خود نام برد. على پروین در این مراسم در خصوص مشکلاتى که بین او و مایلى کهن در گذشته وجود داشت، عنوان کرد: به نظر من محمد مایلى کهن یکى از سالم ترین افراد فوتبال ایران است که از نظر اخلاقى هیچ مشکلى ندارد. هیچ وقت حرف هاى من و مایلى کهن آن طورى که هم اکنون گفته مى شود از زبان من و او عنوان نشده است.وى ادامه داد: من و مایلى کهن مشکلى باهم نداریم چون وى واقعاً از نظر اخلاقى ورزشکار بسیار سالمى است حتى در حال حاضر محمد ما (محمد پروین) در سایپا فوتبال بازى مى کند و شاگرد محمد آقا (مایلى کهن) است.پروین در خصوص شایعات مربوط به اختلاف نظرش با مایلى کهن و اظهارات گذشته مایلى کهن در خصوص اتوبان یک طرفه رفاقت با على پروین گفت: من و مایلى کهن با هم مشکل نداریم و حالا هم باید این نکته را متذکر شوم که اتوبان رفاقتمان دوطرفه است! دوشنبه 25 آذر 1387

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد