گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

توسعه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در کنفرانس بین المللی انجمن دانشگاه های جنوب شرق آسیا (ASATHL) بر توسعه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضو جدید انجمن با سایر دانشگاه های عضو تاکید کرد.
 به گزارش "ایسکانیوز" در این کنفرانس که در دانشگاه USM شهر پننگ مالزی با عنوان استقلال، خودکفایی و توسعه شعبه های دانشگاه ها برگزار شد، 166 دانشگاه از 17 کشور جهان حضور داشتند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این کنفرانس ضمن تشریح توسعه و عظمت دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه غیر دولتی و حضوری جهان، گفت: این مجموعه آموزش عالی با گذشت 26 سال از تاسیس آن دقیقا در مسیر موضوع این کنفرانس; یعنی استقلال، خودکفایی و توسعه دانشگاه ها حرکت کرده است.
وی ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از 350 واحد و مرکز دانشگاهی در داخل کشور و پنج واحد برون مرزی در کشورهای انگلستان، امارات، لبنان، تانزانیا و ارمنستان، موفق ترین روش مدیریتی دانشگاهی را در جهان به مرحله اجرا گذاشته است.رئیس شورای اجرایی اتحادیه دانشگاه های جهان اسلام، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار دانشجو و بیش از دو میلیون و 500 هزار فارغ التحصیل است که تعدادی از آنان در دانشگاه های معتبر جهان ادامه تحصیل می دهند.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضو جدید این انجمن همکاری های علمی بین المللی خود را با دانشگاه های عضو این انجمن توسعه می دهد.
پس از سخنرانی دکتر جاسبی، روسای بسیاری از دانشگاه های عضو ضمن اعلام خرسندی از عضویت دانشگاه آزاد اسلامی در (ASATHL) آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد