گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

تاریخ و جزئیات ثبت نام آزمون دکتری تخصصی سال 88 دانشگاه آزاد...

به گزارش خبرنگار آفرینش ، ثبت نام از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 88 دانشگاه آزاد اسلامی نیز از روز چهارشنبه 11 دی ماه آغاز  و تا 21 دی ماه ادامه خواهد داشت.
 بر اساس این گزارش  ، در ثبت نام داوطلبان آزمون دکتری تخصصی هر داوطلب با توجه به علاقه و بدون در نظر گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود می تواند مطابق ضوابط مربوطه یک رشته تحصیلی را انتخاب کنند. در رشته های گروه دامپزشکی داوطلبان با رشته های مرتبط می توانند ثبت نام کنند.
آزمون دکتری تخصصی سال 88 در روزهای پنجشنبه و جمعه یک و دوم اسفند ماه به طور همزمان در تهران و واحدهای مرتبط در سطح کشور برگزار می شود. داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون دکتری تخصصی لازم است به محل واحد دانشگاهی انتخابی خود در زمان ثبت نام اینترنتی مراجعه کنند.همچنین این گزارش می افزاید،  ثبت نام از متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون ویژه فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد نیز به طور همزمان با داوطلبان آزمون دکتری تخصصی انجام می شود. فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد نیز پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از شرایط  و ضوابط ثبت نام می توانند با مراجعه به مراکز پستی و تهیه کارت اعتباری مربوط نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
لذا دارا بودن حداقل معدل دوره کارشناسی ارشد 18 جهت رشته های گروه علوم انسانی و 17 جهت سایر رشته ها و حداقل نمره پایان نامه 18/5 از جمله شرایط ثبت نام داوطلبان بدون آزمون است. حداکثر سن جهت این دسته از متقاضیان تا پایان شهریور ماه 88، سی سال است.متقاضیان این دوره لازم است حداکثر فارغ التحصیلان سه دوره قبل کارشناسی ارشد باشند. تنها فارغ التحصیلان سال های 85، 86 و 87 مجاز به ثبت نام در این دوره هستند. متجانس و هم نام بودن رشته فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با رشته انتخابی در مقطع دکتری نیز ار جمله شرایط داوطلبان جهت ثبت نام در دوره بدون آزمون است.
 به گزارش خبرنگار آفرینش ، متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون لازم است در زمان ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند و دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد مجاز به ثبت نام در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون نیستند.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 700 تا 800 دانشجو در 164 رشته تحصیلی در آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته می شوند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد