گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - ۱۰۰

ISN - امیر قلعه نویى سرمربى استقلال پس از پیروزى تیمش مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: هر ۲ تیم خیلى خوب بازى کردند، مس فوتبال خوبى ارائه داد و بازیکنان من هم توانستند به حق خودشان برسند.استقلال برترى محسوسى در نیمه اول داشت و ما باید در همان نیمه اول کار را تمام مى کردیم اما یک اشتباه بچگانه باعث شد که گل بخوریم و نتوانیم از برترى خود استفاده لازم را ببریم.قلعه نویى افزود: فرصت هاى خیلى زیادى در این بازى براى استقلال هدر رفت و فکر مى کنم حق تیم ما پیروزى بهترى بود.وى در ادامه گفت: فیلمبردار باشگاه فیلمى از اشتباهات داور در بازى قبلى مقابل سپاهان را ضبط کرده و به عینه مشخص است که گلر سپاهان توپ را از درون دروازه بیرون کشیده و متاسفانه داور یک گل سالم ما را مردود اعلام کرد، در این فیلم اشتباه داور در مورد نگرفتن پنالتى هم وجود دارد. من این فیلم ها را به برنامه ۹۰ مى دهم تا با پخش آن مشخص شود که در این دیدار چه بلایى سر استقلال آمد. قلعه نویى از تعطیلى لیگ هم انتقاد کرد و گفت: من انتقادپذیر هستم، در آلمان که بودم گفتند تراپاتونى را آوردیم تا سبک فوتبالمان عوض شود، چه اشکالى دارد ما هم برنامه ریزى مناسب داشته باشیم. مثل آنها، مثل کره و ژاپن. لزوم تغییر یافتن را در فوتبالمان حس کنیم، مگر مى شود یک بار در فاصله ۳ روز بازى کنیم و یک بار با فاصله ۷۰ روز تنها ۶ بازى انجام شود.قلعه نویى در پایان گفت: رحمتى، صادقى، فاطمى، انصافى و ابراهیمى متعلق به باشگاه استقلال هستند و سرمایه استقلال محسوب مى شوند. اگر هواداران استقلال به این بازیکنان توهین کرده باشند حرکت خوبى انجام نداده اند و من این حرکت را بسیار نادرست مى دانم. پرویز مظلومى ۳۰ سال براى استقلال زحمت کشیده و استقلالى ها باید احترام وى را نگه دارند. وى در مورد مذاکره با بازیکنان مس تاکید کرد:معتقدم دوران این کارها گذشته و تیم ها باید در میدان قدرت خود را نشان دهند. به خدا و به مکه اى که رفته ام قسم به این مسائل توجه ندارم و این رقبا هستند که وقتى مى برند مى گویند کار خودشان بوده و زمانى که مى بازند این حرف ها را مطرح مى کنند. یکشنبه 15 دی 1387

ISN - افشین پیروانى سرمربى پرسپولیس بعداز باخت تیمش مقابل ذوب آهن گفت: من تیم را در شرایط بحرانى تحویل گرفتم و از آن زمان تیم ما روند روبه رشدى را داشته است. وى افزود: ذوب آهن بازى را خوب شروع کرد اما ما بعد از خوردن گل اول بهتر بازى کردیم و چند موقعیت خوب هم بدست آوردیم. وى درمورد قضاوت بازى افزود: داورى مشکل خاصى نداشت و قضاوت خوبى را به نمایش گذاشت. پیروانى درخصوص سؤال یکى از خبرنگاران درمورد پنالتى زدن بازیکنان تیم پرسپولیس افزود: اگر ما پنالتى دوممان گل مى شد، مى توانستیم نتیجه بازى را عوض کنیم و نتیجه بهترى به دست آوریم. وى درمورد مدیریت باشگاه حرف خاصى نداشت و درمورد بازیکنان گفت: بازیکنان من تلاششان را کردند و بازى خوبى به نمایش گذاشتند اما با بدشانسى توپ هاى آنها گل نشد. پیروانى گفت: انشاءالله این تعطیلى لیگ به ما کمک زیادى خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم در بازى هاى بعدى در لیگ قهرمانان آسیا بازى هاى خوبى را به نمایش بگذاریم و یک پرسپولیس قدرتمند را داشته باشیم. یکشنبه 15 دی 1387

ISN - آرش برهانى بهترین گلزن لیگ برتر در فصل جارى از به ثمر رساندن گل پیروزى بخش تیمش مقابل تیم مس کرمان بسیار خوشحال است. وى در این باره اظهار کرد: از اینکه توانستم به وعده ام براى گلزنى مقابل مس عمل کنم، بسیار خوشحالم به ویژه آنکه این گل سبب پیروزى تیم استقلال شد. وى افزود: پیش از این نیز گفته بودم که موفقیت استقلال براى من مهمتر از آقاى گلى است و خوشحالم در دیدارى گل زدم که استقلال در آن پیروز شد. آرش برهانى درباره به ثمر رساندن پانزدهمین گل خود در لیگ برتر گفت: امیدوارم بتوانم به این روند ادامه دهم هر گلى که به ثمر مى رسانم حاصل تلاش تمامى بازیکنان تیم است. وى درباره مشکوک بودن گل خود به آفساید هم خاطرنشان کرد: بعید مى دانم آفساید بوده باشد. بازیکنان مس آفساید را پر کرده بودند و گل من به درستى به ثمر رسید. در هر صورت کارشناسان در این باره نظر مى دهند. یکشنبه 15 دی 1387

ISN - پرویز مظلومى سرمربى تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت: داور مسابقه تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت.وى همچنین عنوان کرد: این پیروزى را به استقلال و هوادارانش تبریک مى گویم. ما از کرمان آمده بودیم تا دست پر برگردیم. وى افزود: استقلال تیم خوبى است. بى جهت نیست که این تیم صدر نشین لیگ برتر است.حریف روى توپ هاى بلند موفق عمل کرد. ما هم تیم دست و پا بسته اى نبودیم و روى ضد حملات برنامه داشتیم. سرمربى مس کرمان ادامه داد: روى گل دوم استقلال نمى توانم نظر بدهم زیرا فیلم بازى را ندیده ام اما از جو ورزشگاه متأسفم. این جو فشار روانى روى داور وارد آورد و باعث شد گل اول استقلال از روى یک ضربه خطا به دست آید که اصلا خطا نبود. مظلومى در مورد انتقاد استقلالى ها به داورى در این دیدار گفت: به نظر حریف احترام مى گذارم. باید بگویم مقصر اصلى را بازیکنانم مى دانم. زیرا آنها در نیمه دوم با آرامش خیال بازى نکردند و تیم متشنج شد. مظلومى درباره تعطیلى دوباره لیگ برتر عنوان کرد: مطمئناً این تعطیلى به ضرر تمام تیم ها خواهد بود. تمرینات بدنسازى ما به تازگى به پایان رسیده است و این تعطیلى به ما ضربه مى زند. سرمربى مس کرمان در مورد اعتراض تماشاگران به او و شاگردانش گفت: به این مسائل عادت کرده ایم.بهتر است جوانانى که به ورزشگاه مى آیند بدانند که من چندین سال براى استقلال زحمت کشیده ام. استقلالى هاى واقعى به من احترام مى گذارند. مظلومى در مورد مذاکره استقلال با بازیکن مس کرمان گفت: مدیر روابط عمومى باشگاه اعلام کرده است که با ادینهو وارد مذاکره شده اند و به او قول انتقال به تیم هاى اروپایى را داده اند. سرمربى تیم مس کرمان در مورد حضورش در تیم ملى امید گفت: در این مورد همه چیز را به مسئولان باشگاه واگذار کرده ام. یکشنبه 15 دی 1387

ISN - منصور ابراهیم زاده سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما براى تمام لحظات بازى با پرسپولیس برنامه داشتیم. وى پس از پیروزى بر پرسپولیس گفت: ما مى دانستیم بازى سختى خواهیم داشت. پرسپولیس تیم بسیار خوبى است که تاکتیک پذیرى خوبى هم دارد. وى درخصوص ورودش به زمین بازى در موقع درگیرى بازیکنان تیمش با داور افزود: من فقط براى آرام کردن بازیکنان تیم خودم به میدان آمدم تا از اخطار گرفتن بیجاى آنها جلوگیرى کنم و هیچ گونه اعتراضى به داور مسابقه نداشتم. وى درخصوص محرومیت ۲ بازیکن کلیدى خود افزود: در گذشته هم سابقه داشته که ما بدون بازیکنان کلیدى خود به میدان رفته ایم و نتیجه لازم را کسب کرده ایم. چون بازیکنان ذخیره ما به خوبى مى توانند جاى بازیکنان اصلى ما را پر کنند و ما در این خصوص مشکل خاصى نداریم. ابراهیم زاده درمورد حضورش در تیم ملى امید افزود: من به تیم ملى امید فکر مى کنم اما به خاطر قراردادى که با باشگاه ذوب آهن تا آخر فصل دارم فعلا از حضور در تیم ملى امید انصراف داده ام تا اگر شد آخر فصل در مورد تیم ملى امید مذاکره داشته باشم. یکشنبه 15 دی 1387

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد