گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

با خنده کارها پیش رفته است!

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که "بیشتر رسانه ها از رفتار شما و خنده هایتان گلایه دارند" گفت: من از جمله مدیران نیستم که با داد و بیداد کارهایم را پیش ببرم و خوشبختانه تا به حال با خنده کارها پیش رفته است اما این طور نیست که من همیشه بخندم و من یک روی دیگر دارم که تا حالا ندیده اید (باخنده).
وی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال " آیا در یک سال اخیر کمیته بازاریابی این فدراسیون کار خاصی انجام داده است یا خیر؟" گفت: مطمئم باشید این کمیته کارهای زیادی انجام داده و ما به زودی برای اینکه مردم و رسانه ها در جریان کارهای انجام شده قرار بگیرند اسناد و مدارک را منتشر می کنیم. اینکه کسی درباره این فعالیت ها صحبتی نمی کند دلیل نمی شود که بگوئیم این کمیته کاری انجام نداده است. هر مسابقه ای که برگزار می شود و پخش تلویزیونی این مسابقه ها نیازمند کارهای فراوانی است که بیشتر این کارها برعهده کمیته بازاریابی است، تنها ضعف اصلی و کار انجام نشده گرفتن اسپانسر بزرگ است که امیدواریم این کار تا پایان هفته آینده انجام شود.
وی درباره حضور مهدی محمدنبی در تصمیم گیری های کمیته داوران گفت: در اساس نامه آمده که هر کمیته باید از هر پنج عضو تشکیل شود که یک عضو این کمیته دبیر است و او باید کارهای اجرایی را انجام دهد. بر این اساس نبی قرار شد که در کمیته داوران کارهای اجرایی را زیر نظر رییس کمیته انجام دهد و این طور نیست که دبیر بتواند در مسائل تخصصی داوری تصمیم گیری کند.
منبع: آفرینش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد