گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - ۱۰۲

ISN - افشین پیروانى سرمربى پرسپولیس بعد از پیروزى تیمش مقابل فولاد خوزستان در مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر با ابراز رضایت از عملکرد سرخپوشان گفت: به بچه هاى تیمم افتخار مى کنم. ما در نیمه اول بازى خوبى به نمایش گذاشتیم و بازیکنانمان با جنگندگى و تلاش فراوان موقعیت هاى خوبى را خلق کردند اما در نیمه دوم با ۱۰ نفره شدن تیم، محتاطانه تر بازى کردیم که طبیعى بود. به هر حال ما به دنبال حفظ نتیجه بودیم هر چند در ضد حملات به گل دوم هم چشم داشتیم. وى در مورد تعویض هاى انجام شده و اینکه چرا مدافع وارد بازى نکرد نیز گفت: از آنجایى که بهترین دفاع حمله است من نیز تشخیص دادم که تعویض هایم هجومى باشد، اگر دفاع محض مى کردیم اوضاع براى ما بسیار خطرناک مى شد. هرچند من در دورانى که بازى مى کردم مدافع بودم اما این دلیل نمى شود که الان هم تفکرات دفاعى داشته باشم. پیروانى با اشاره به مشکلات تیمش طى هفته اخیر افزود: هفته فوق العاده سختى را پشت سر گذاشتیم، من در این تیم تنها بودم، البته این حرف به این معنا نیست که در تیم همکار ندارم، بلکه آنچنان که باید حمایت نشدیم در هیچ کجاى دنیا به خاطر ۲ باخت این جو روانى منفى بر علیه کادر فنى یک تیم راه نمى افتد، من از پیشکسوتان پرسپولیس توقع بیشترى دارم که در مواقع سخت ما را حمایت کنند، موفقیت پرسپولیس، موفقیت همه ماست.سرمربى پرسپولیس تصریح کرد: معمولاً معلم ها به شاگردها درس مى دهند اما من امروز از بچه هاى تیم درس گرفتم. من از همه آنها بى نهایت سپاسگذارم. من عاشق پرسپولیس هستم و براى موفقیت تیمم از هیچ کوششى دریغ نخواهم کرد. شنبه 28 دی 1387

ISN - عباس انصارى فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس طى اظهارنظرى گفت: لوکا بوناچیچ هیچ شانسى براى مربیگرى در پرسپولیس ندارد. وى پس از پیروزى یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به اتفاقات رخ داده لوکا بوناچیچ از فهرست مربیگرى پرسپولیس خارج شد و هیچ شانسى براى هدایت تیم ما ندارد. او تأکید کرد: احتمال مى دهیم در صورت حضور بوناچیچ در پرسپولیس با وى دچار مشکل شویم بنابراین ترجیح مى دهیم در شرایط فعلى با قدرت افشین پیروانى را حمایت کنیم. براى روشن شدن شرایط به همگان اعلام مى کنیم که بوناچیچ دیگر هیچ شانسى براى هدایت پرسپولیس ندارد. انصارى فرد گفت: خوشحالم که در اولین تجربه مدیر عاملى خودم در فصل جارى تیم به پیروزى رسید. به هواداران قول مى دهم روزهاى خوبى در انتظار آنان است. وى در مورد شایعه انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربى پرسپولیس در تیم بزرگسالان گفت: قصد نداریم براى تیم بزرگسالان از این مربى استفاده کنیم. بلکه مى خواهیم در قسمت پیشکسوتان از او استفاده شود. شنبه 28 دی 1387

ISN - عزیز محمدى رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال کشور گفت: دربى پایتخت به احتمال زیاد در همان تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه برگزار مى شود. وى گفت:طى روزهاى اخیر تماس هایى را با شوراى تامین امنیت و نیروى انتظامى درباره تاریخ دربى داشته ام و با توجه به اینکه مخالفتى با برگزارى دربى در تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه نشده است،به احتمال فراوان دیدارهاى تیم هاى پرسپولیس و استقلال در همان تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.وى درباره انتقادات وارد شده به برگزارى مسابقات لیگ در روز اول عید نوروز اظهار داشت: براى رفع این انتقادات کارهایى را انجام داده ایم.از کمیته تیم هاى ملى خواسته ایم تا در صورت موافقت دایى تمرینات تیم ملى یک روز دیرتر یعنى روز دوم فروردین ماه برگزار شود تا ما نیز بتوانیم به جاى روز اول فروردین ماه در روز دوم بازى هاى لیگ را برگزار کنیم.وى ادامه داد: سپاهانى ها روز گذشته در نامه اى به فدراسیون فوتبال اعلام کردند که حاضرند بازى روز اول فروردین خود را قبل از آغاز سال نو یعنى میان ۲ بازى آسیایى شان برگزار کنند که قرار است درباره پیشنهاداتش تصمیم گیرى کنیم. شنبه 28 دی 1387

ISN - احمدرضا عابدزاده مربى دروازه بانان پرسپولیس گفت: پیروزى ۱۰ نفره مقابل فولاد خوزستان نشان از غیرت بازیکنان پرسپولیس دارد.وى پس از پیروزى یک برصفر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازیکنان ما در این مسابقه عملکرد خوبى داشتند. هنگامى که یک تیم در مسابقات سنگین ۱۰ نفره مى شود شرایط بسیار پیچیده مى شود.اما حقیقت این است که بازیکنان پرسپولیس مردانگى کردند. من به کار کردن در کنار چنین بازیکنانى افتخار مى کنم. مربى دروازه بانان پرسپولیس یادآور شد: در درون دروازه علیرضا حقیقى یکى از روزهاى خوبش را پشت سر گذاشت. من آینده خوبى را براى وى پیش بینى مى کنم.بدون شک مهدى واعظى نیز با کسب آمادگى کامل به زودى مى تواند از دروازه تیم پرسپولیس حفاظت کند. شنبه 28 دی 1387

ISN - امیر قلعه نویى سرمربى استقلال تهران «پائولو رینالدو» بازیکن جدید این تیم را در سطح فابیو جان واریو برزیلى مى داند.وى گفت: پس از بررسى هاى فراوان، رینالدوى پرویى را جذب کردیم و با توجه به اینکه این بازیکن از کلاس بین المللى برخوردار است،امیدواریم در لیگ و مسابقات آسیایى کمک زیادى به ما کند.اگر بخواهم سطح بازى او را با دیگر بازیکنان استقلال مقایسه کنم مى توانم او را در سطح جان واریو دانسته و بگویم که رینالدو از جمله بهترین بازیکنان خارجى است که تا به حال جذب استقلال شده است.قلعه نویى افزود: رینالدو توانایى بازى در دو پست هافبک و مهاجم را دارد و ما نیز با توجه به نیازهاى خود از او استفاده خواهیم کرد.وى درباره جذب رضا عنایتى بازیکن ایرانى النصر امارات گفت: صحبت هاى خوبى را با این بازیکن انجام داده ایم و جذب وى مراحل پایانى خود را طى مى کند. سرمربى استقلال با ابراز ناراحتى از مصدومیت پژمان منتظرى مدافع کلیدى این تیم گفت: متاسفانه ۴ هفته پژمان را در اختیار نداریم و با توجه به اینکه وى از ارکان اصلى تیم ما بود،نگران هستیم.وى درباره اظهارات مسئولان ذوب آهن گفت افزود: ذوب آهنى ها خیلى زود جنگ روانى را آغاز کرده اند، اما ما از این مسائل زیاد دیده ایم و بدون شک مى دانیم با این مسائل چگونه برخورد کنیم. من حرفى نزدم که آنها اینگونه عکس العمل نشان دادند. در واقع من در حمایت از آنها صحبت کردم که برداشت آنها چیز دیگرى بود. شنبه 28 دی 1387

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد