گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

بورا : قطبی مربی توانمندی است

بورا میلوتینوویچ که به عنوان سفیر جام جهانی 2022 در دوحه حضور پیدا کرده ابراز امیدواری کرد این دوره از رقابت ها در بهترین شرایط برگزار شود.
بورا میلوتینوویچ که با پنج تیم مختلف در رقابت های جهانی مربیگری کرده در گفتگو با  مهر افزود: قطری ها تلاش فراوانی را در دستور کار دارند تا میزبانی جام جهانی 2022 را از آن خود کنند و برای همین هم در این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا میزبانی خوبی خواهند داشت. وی در خصوص کیفیت این دوره از رقابت ها اظهار داشت: فکر می کنم شاهد مسابقات سطح بالایی باشیم. امسال تیم های عربی بویژه قطر و عراق نمایش خوبی را از خود نشان می دهند و این امر را در جریان برگزاری رقابت ها شاهد خواهید بود. بورا در پاسخ به این سوال  که آیا حاضر نشدن تیم های کره جنوبی و ژاپن در این رقابت ها با نفرات اصلی به سطح برگزاری مسابقات لطمه نمی زند، گفت: کشورهای شرق آسیا از مدت ها قبل به فکر سرمایه گذاری بر روی آینده خود هستند و بازیکنان جوان خود را به این رقابت ها می فرستند تا پشتوانه سازی کنند.
وی از تیم ایران به عنوان یکی از تیم های خوب این دوره از رقابت ها یاد کرد که بخت کسب عنوان قهرمانی دارد. میلوتینوویچ در خصوص افشین قطبی گفت: افشین مربی توانمندی است و شناخت خوبی از فوتبال روز دنیا دارد.
بورا میلوتینوویچ با تیم های مکزیک (1986)، کاستاریکا (1990)، آمریکا (1994)، نیجریه (1998) و چین (2002) در رقابت های جام جهانی مربیگری کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد