گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

مسوولان عدم حضور دانشجویان در عرصه ورزش را نمی پذیرند

مهدی طالب پور مدیر کل اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که با توجه به حضور و فعالیت خادم دانشگاه ها در عرصه های مختلف ورزش قهرمانی و همگانی، عدم فعالیت دانشجویان در عرصه تربیت بدنی برای مسولان قابل پذیرش نیست.
وی گفت: توانستیم حلقه و زنجیره ورزش دانشجویی را آنقدر گسترش دهیم تا هیچ دانشجویی در کشور از رسیدن به بالاترین سطح ورزش بی نصیب نماند.
وی افزود:علاوه بر حضور 5 بخش آموزش عالی و موفقیت دانشجویان ورزشکار در رقابت های جهانی و آسیایی، حضور دانشگاه های غیر وابسته در مسابقات ورزشی دانشجویی کشور ستودنی است. این حضور باعث رشد و بالندگی شده و همچنین زمینه کشف استعدادهای بیشتری در ورزش دانشجویی می شود.
وی گفت: همواره سعی خواهیم کرد که با توجه به توانمندی های نیروهای انسانی متخصص و متعهد تربیت بدنی این وزارتخانه و دانشگاهای غیر وابسته در ارایه طرح های جدید و خدماتی شایسته، زمینه و بستری مناسب را برای گسترش ورزش دانشجویی فراهم سازیم.
وی تصریح کرد: با توجه به رسالت و اهداف مراکز تربیت معلم در تربیت نسلی فرهنگی و توسعه جایگاه رفیع معلمان در بین جامعه، دستیابی به اهداف فرهنگی و ارزشی، پرورش منش های پهلوانی و نگاه های اخلاقی و دینی در مسابقات و اشاعه آن در میان دانشجویان ورزشکار به عنوان متولیان تربیت اسلامی برای فردای ایران اسلامی بسیارسهل و آسان خواهد بود. همچنین علاوه بر هدایت صحیح ورزشکاران و دانشجویان به شرکت پررنگ تر آنها در مسابقات باید به نقش و اهمیت مسائل روحی و تربیتی حضور در رویدادهای ورزشی و فعالیت های تریبت بدنی این قشر توجه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد