گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

بازگشت حامد حدادی به ایران

به دنبال پایان کار تیم ممفیس گریزلیز در مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA)، حامد حدادی ملی پوش ایرانی این تیم به ایران بازگشت.
گفتنی است حدادی که با تیم ممفیس گریزلیز دومین حضور متوالی خود در مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا را پشت سر گذاشت پس از چند ماه به ایران بازگشت تا در کنار دیگر اردونشینان تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده شود.البته دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال برای شرکت در این مسابقات از شنبه آغاز شده است با این حال حدادی با چند روز تاخیر و از هفته آینده به جمع بازیکنان حاضر در این تمرینات ملحق می شود.
محمدرضا مشحون رئیس سازمان تیم های ملی بسکتبال گفت: حامد روزهای سنگینی را با ممفیس گریزلیز در NBA گذرانده است. اینکه او هر چه زودتر به اردوی تیم ملی بپیوندد اهمیت زیادی ندارد. مهمتر این است که حامد را آماده در اختیار داشته باشیم. به همین دلیل به او چند روز مرخصی داده ایم.
اردوی تیم ملی بسکتبال در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی و زیر نظر وسلین ماتیچ پیگیری می شود. تیم ملی کشورمان رقابت های قهرمانی جهان را در پیش دارد. این مسابقات شهریورماه سال جاری به میزبان همزمان چهار شهر ترکیه برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد